jag säger väälkommen heeeem (8).......eller?

jag vill inte bo i nynäs längre, har tänkt en del och tycker inte de funkar.

-har liksom INGA vänner där
-kan inte sova hemma när jag jobbar
-inte många orkar ta sig till nynäs för att umgås
-hyran brukar ligga på lite mer än halva min lön, och jag betalar 1600..........
-vi bor två stycken i en etta, det funkar.. men de är inte sådär mycket plats liksom?
-efter tolv är det OMÖJLIGT att ta sig därifrån om man inte har körkort
-jag vill inte bara.


självklart ska detta tas upp i en diskussion hemma.
jag kommer få vika mig, bo kvar och lida.

klart ja kan tänka mig att bo kvar ett antal månader, de e inte så att jag behöver flytta på studs..
men jag vill ändå veta att om de är så att jag bor kvar för att hjälpa till så inte mamma och pappa sitter på två bostäder och betalar, så vill jag ändå ha en säkerhet att jag är välkommen hem igen?
inte föralltid herre gud nej, men ett tag liksom.
så jag kan få stabil ekonomi och köpa egen lägenhet där jag vill bo istället.

men ja, känner mig inte direkt välkommen någonstans just nu.
vill egentligen verkligen inte inte inte alls hem igen, de är som att ta 10 steg fram, och 100 steg bak.

vi får se hur allt blir.

"vi ska diskutera dethär senare".. my ass, går och gömmer mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0