tvätt tvätt

måste börja med att förklara varför jag inte använder stor bokstav haha.
de kan ju helt enkelt va så att ingen lagt märke till de men jag kör ändå.
robbans dator är dum och jiddrar när man trycker på "stor bokstav" knappen haha..
så jag har lagt av, jag orkar inte haha.

nu har jag iallafall hängt en vit och en svart tvätt.
nu är det sängkläder som tvättas.
känner mig riktigt snäll idag.
och typ, jätteångest över att jag inte tvättat hemma på hur länge som helst.
men ska va kvar i haninge inatt, imorgon ska jag på middag i sumpan, så åker jag väl hem onsdag.

troligtvis fira anna på torsdag. ♥

och troligtvis jobba vimmelfotograf på bridge i helgen.
det ska bli fett kul om de blir av, ska prata med jonas om de nu i veckan.
så jag vill att alla ska infinna sig där då haha.



Listen to yourself
You're a hot mess
St-t-stutter through your words
Breaking a sweat
What's it gonna take to confess
What we both know
Yeah, I was outta town last weekend,
You were feeling like a pimp round your lame friends
Now your little party's gonna end
So here we go

KESHA - KISS N TELL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0