Pommes ?

Jaa. Gör mig en TILL tallrik pommes.. Hungrig tjej.

Ska typ göra pizza ikväll tänkte jag.
Får faktiskt se hur de blir med bakandet haha.
Semlor va tydligen lite jobbigare än jag trodde så jag vet inte.
Har ju muffinsformar, så kanske blir det istället.

Känner mig otroligt saknad av min så otroligt hårt slitande pojkvän som antagligen jobbar över idag.
( annars ska jag ha en brutalt bra förklaring till varför han inte ringde när han sluta höhöhöhö)
Nejdå :)
De är bra att sakna varandra, eller ja jag kanske inte ska prata ömsesidigt,
de känns bra att få sakna honom :)


Dessutom har han klippt av sig håret.......
Så ja, vi får väl se när jag vågar mig till & träffa honom igen hahahhaha.
En aning.. skeptisk till hur de ser ut hahahaha, hoppas för han skull att de va värt.
Jag gillade håret innan >.<
Haha, men de va liksom inte mitt hår, inte mitt val..

Nog om de, har ju fortfarande inte sett de liksom.

Hursomhelst ska jag iallafall ta 18.09 tåget för att åka till handen och träffa Maria.
Vilket jag inser nu blir tight :|
Jag har ju mat i ugnen!!

Hm, jag hoppas ja hinner.
Nu ska jag byta om till lite varmare kläder känner jag.
De ser fortfarande inte ur som sommar.. Fan..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0