lat tjej

hejsan, nu är jag hemma i nynäshamn i miiin lägenhet!

har spenderat helgen med fest, mys, bio och ikea.

lite mer detaljerat, majlöv hade fest hos robbans föräldrar i helgen.
de va nice, men ja va trött så ja sov under kvällen hahahaha.
lördagen va ja snabbt på fatimas fest, tjejerna va stört sexiga ;)
kan langa en bild sen haha.

och IDAG, så va jag och robban på bio. luftslottet som sprängdes.
den va riktigt bra.
sen va vi på ikea, och ja köpte bestick :)

nu på kvällen har jag tittat på tv, och gjort lite mat.
hade tänkt handla lite sås och kryddor så man kan göra något enkelt och gott.
men de blev mackaroner med majs och salt istället.
lite halvtjaskigt, men fan de funka faktiskt :)


de blir till & sova ensam inatt. mysigt men ensamt.
på onsdag ska jag träffa robban♥.



men nu ska jag titta mer på wallander.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0