känner inte ens frustration, tycker bara att de är patetiskt

att vissa människor inte kan lära sig hyffs..

de är inte en jävla barnlek dethär och fan vet du inte de så va typ ALLT ETT MISSTAG.
trodde du skulle ta ditt ansvar och kanske peta mig i ögat med att göra det jag bad dig om.
men icke, inte ens DET kunde du göra.
och jag vet inte, jag garvar bara.. du är så liiiiten i mina ögon.

att du går och kallar mig saker är ganska intressant när man ser hur du bär dig åt.

men för att avsluta dethela.
ja jag har blivit sårad av en del av sakerna du sagt. glad nu?
men sen insåg jag bara att de va inte svårare än att öppna ögonen för att spana in vem de va som egentligen snackade för att inse att jag faktiskt inte bryr mig nu i efterhand.
tycker bara att de är pinsamt att du inte kunde avsluta allt snyggare utan bre på allt så mycket mer.






idag är huursomhelst en bra dag.
har börjat planera upplägget för lägenheten och de kommer bli asnice.
har världens bästaste familj även om vi tjaffsar lite smått ibland.
det har iallafall blivit såhär:

- jag ska bo ensam framöver! förhoppningsvis tapetsera om och fixa gaaalet! ikea snart någon? :D
- pappa betalar halva hyran och har rätt till varannan helg i lägenheten, bra deal? jag vet ;)
- bror sponsrar till matpengar, älskarälskarälskarälskardig<3 (även om jag tror att de är för att du vill spendera en del av sommaren där hihi)
- de va värt ett försök.. två försök haha, men fan jag klarar mig alltid bäst själv egentligen.
- söka jobb i nynäshamn och kanske faktiskt på allvar strunta i allt här? de va väl de som va planen från början..
- typ

så just nu känns de fett värt.
så värt som de någonsin kännts.

nu ska jag bara ner till lägenheten någon dag, städa efter grisen som varit där och bajsat i smyg och sen är de full fart.
ska åka till ikea oxå tror jag. fan så mycket bättre än att köpa kläder ibland..
yeay me.
hihi.

nu ska jag dricka te :)
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0