jobba jobba jooobbaa

okej nu va de ett jävla bra tag sen.
har faktiskt jobbat hela veckan så de är därför.

har typ kommit hem från jobbet och somnat vid 9-10, så har inte orkat vara aktiv här.

men igår va jag och bowlade med pierre från jobbet.
vi hann spela 4½ serier, och jag vann iallafall en!
har sparat resultaten så ja ska sätta upp en fin tavla på jobbet när ja jobbar nästa gång.

fick ledigt idag, och nästa vecka är det ju sportlov.
så jag behöver nog inte jobba..
men ja känner att veckans insats är hyffsat duktig ändå.
8 timmar om dagen 4 dagar i rad, yeay me.

ikväll ska jag på typ fest, men lär inte va partyprissen så chillar galet.



Sprid ut bensinen över solnedgången
Riv ner staden
Häll ut havet ända bort till horisonten
Tysta ner musiken
Hon kommer aldrig hit igen



nu sitter jag hemma hos robban och tittar på tv.
är typ jättetrött och börjar nog bli lite sjuk tror jag.

men imorgon är de riktigt riktigt party, ska fira fatima.
pluttan har fyllt år så de blir röj.

men nu ska jag se på lite mer tv.
pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0