godmorgooon

nu är det som vanligt.. morgon hihi.
och jag har sovit sådär... de har varit kallt.

och de värsta är att robban brukar vara jätteeeevarm när han sover men inatt va han inte de så jag fick försöka somna ändå.
och de va inte de enklaste måste jag medge.

gårdagen va iallafall ganska rolig.
jag åkte till handen för att dricka kaffe med marie och jennifer, sen gick vi ner på konserten i fredrika bremer.
minst sagt intressant.
jag tror ratt de lyckades avsluta 1 låt på rätt sätt iallafall (Y) duktiga människor.
så att ungefär som jag sa, va dom inte bättre än oss hihi.
sen fick ja typ idé att dra ihop esmk06 och ha konsert? alla skulle komma jag vet.
nej men de skulle faktiskt vara stört kul.





oh justdet, jag tömde mitt skåp igår oxå, hade liksom aldrig kommit till skott med det.
nästan ett år sen jag tog studenten liksom haha.
blev en vattenkokare rikare, en microfon, kortison(?) haha, 3 enkronor, ja lite all möjligt..

nu ska jag gå ner och väcka den andra maria.
de är ganska nice att ha en vän som är tillsammans med sin pojkväns kusin som bor i samma huuus.
då slipper jag va ensam varje dag iallafall ^^

snart är det den 15onde oxå, då beger jag mig ner mot nynäs igen.
ska städa bort min ohyra tänkte jag.
och då blire nice kan jag lova :) JAG HAR ETT LITET FÖRRÅÅÅÅÅD !
hihi.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0