Godmorgon

Nu ligger jag i min säng.

Blev även idag väckt av att dom behövde mig på jobbet.
Men jag har verkligen lovat mig själv att jag ska vara hemma och fixa idag.
Ska förbi affären och köpa lite nödvändigheter, sen ska jag faktiskt baka semlor idag.
Deeen ni!


Tänkte uppdatera lite föörst om att lägenheten e fett snygg, första bilden där.
Och sen som jag sa igår tog jag ärligt kort på mitt jäääätteeemyyysiiiga baaad..
Okej de va inte sååå mysigt, men fan.. Bra avslut på dagen iallafall.



Köpte en ny dagbok igår oxå, den i mitten bakom ljuset liks.
Den va söt, så ja köpteren liks. Haha..

Nu ska jag gå upp och äta..?
Om jag orkar....
Klockan är tidigt.. >.<


Kommentarer
Postat av: Gun H

Ser fett bra ut"EWEWEW"

Var har du fått tag i de där "trådskynket"

#FETT NICE"

Gunhild

2010-02-16 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0