de gick inte som ja tänkte mig

försökte väcka maria, men hon ville inte.
så jag gav upp. ville inte va en pain in the ass.. för ovanlighetens skull haha.
så jag gick och satte mig vid datorn igen med lite te.
chillipill

nu tänkte jag sätta på en film.
såg del 1 igår, jättehemsk film.
måste kolla upp vad den hette.. vänta :)

-2min senare-


DEN!!

asså allvarligt den e stööört hemsk men asbra!
kolla verkligen på den.
här är beskrivningen :

När en 16-årig flicka från Ukraina, en ensamstående mor från Ryssland, en 17-årig föräldralös flicka från Rumänien och en tonårig turist blir offer för den internationella sexhandeln sätter en polisstyrka hårt mot hårt. Kate Morozov jobbar som polis på tull och immigrationsverket. Hon ska hjälpa till att hitta de skyldiga männen. Men först måste hon vinna offrens tillit, något som inte är så lätt, då de har blivit brutalt lurade fler gånger i sina liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0