tvätt fixad..

nu har jag sorterat tvätt så de skriker om'et.
hoppas mest på att vi ska hinna tvätta allt bara.

jag bara mååååste klaga på vår granne.

alltså de roligaste är att jag varit säker på att de va ngn typ..25-åring som gillar att spela gitarr på fritiden.
så gick jag ut idag för ja hörde att ngn skrek och höll på på gården. (det va vattenkrig)
så står han oxå på sin balkong, och då är de typ en gubbe?
blev typ besviken.. vet inte riktigt varför.
MEEEN, de roligaste är att han spelar "still got the blues for you".. eller vad den heter.
asså han spelar den typ.... 3 grr om dagen.
och sitter och spelar sina solon till.
men jag är inte bitter ;)

nuu ska ja skriva lite om igår.
jobbade 11.45-23.00.
kyrkis va där med kottarna, och när jag slutade så va faktiskt ngra kvar.
så vi gick ut och tog ngra öl.
igår va en bra "hitta pengar-dag".. gick från grönan med typ 75 kr.
en tjugolapp, ngra femmor, en tia och resten enkronor haha.

dock slog jag i huvudet i en skyylt!
det va mindre nice, alltså när jag jobbade.
de e inte nice nu heller men ja.
då syntes de inte, men nu gör det.



schysst va?
ja gillar't.. lite gangstah sådär.
haha. nej fy.


har iallafall kollat på camp rock typ 2 ½ timme nu.
när den tar slut spolar ja tillbaka till halva typ.
me like it.
speciellt i slutet <3 aaaaaw :D


jag blev så glad att jag såg ut såhär :



jag e så kul idag.



nu ska jag se vidare

sådetsåjagkanskeskrivermersenmenvifårsepuss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0