plugghäst

sitter i köket och har precis pluggat klar för denna morgon..
började plugga i måndags och shit vad jag legat i asså.
har gjort klart svenskan för denna vecka, skrivit en novell, en novell analys, och ett litet brev.
engelskan är lite mer läsa och skriva uppgifter, men de e kul det med.
men ska man jobba över lite där behöver man nog lite mer tid.
så jag tar engelskan i lite segare takt..

liiika bra.

jobbade igår, men fick gå hem tidigare, så det va perfekt.
han plugga plugga plugga :)
sov runt 11, sen gick jag upp 20 i 9 och pluggade.

idag ska jag till aquaria innan jobbet med Blesa tänkte jag.
bror kanske skulle titta förbi men jag tror han sover.
jaja.. det löser sig.

nu ska jag göra frukost av en spik.
vi har INGENTING att äta hemma.. :(
(okej lite ljug, men inget jag vill ha..)

det får helt enkelt bli lite te. utan mjölk, kaos..




saknarej natta, men snart ses vi. hihi <3


jag och mitt älskade te. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är dålig på att läsa bloggar, men du är söt med bilden åsådär. typiskt att det blev sådär häromdagen.

boka något nu i veckan?! <3

2010-08-25 @ 15:03:02
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0