09-09-01

Goddagens.
Idag har varit en hyffsat okej dag. Jennifer sov här så på morgonen lyssnade vi på musik och gjorde oss iordning.
Sen åkte vi till gullmars och köpte pizzabottnar till mig och ett sånthär:

i den första färgen.
MEN JAG VILLE HA LILA :'(
Men han hade inte de, däremot hade gubben intill som sålde såna men feg som jag är så vågade jag inte fråga ^^.
Jag och Jennifer va i centrum igår oxå, sen kom Matilda dit ( Niklas syster ) och vi shoppade lite.
Köpte två tröjor.
En från Vero Moda, 129.95 kr.


Och en t-shirt från Gina Tricot för 149 kr.

Hihi :)

Ikväll kanske de blir ut och fota med Nicke & Jennifer.
Om det blir av så blir det mys. Det va ett tag sen ja va ute faktiskt.

Nu ska ja sitta med min mysiga huvudvärk och vara smågrinig en stund.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Vanessa

den från vero moda är grymt snygg! ;D

2009-09-01 @ 20:24:07
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0