Torsdag

Tankspridd såklart, som alltid.

Dagen började riktigt bra, va på jättebra humör och skickade uppmuntrande sms till mina älskade.
Ja jag kan ha missat några, men ni vet att jag älskar er oxå :)

Va i kyrkan efter jobbet, men först shoppade jag jeans och underkläder.
Yeay me !
Sen kom Niklas och hämtade pengar, så snackade vi lite.
Grymt stelt, men vad annars liksom. Inte konstigt.


Snart kommer Nicke hit, vi ska ut och åka lite.
Så de blir kul att få dampa loss och sjunga fula låtar haha.
Får alltid världens ryck när jag åker bil med honom.
Säkert en väldigt rolig syn ^^

Imorgon är det jobb 18-22.. Sen vet jag inte var kvällen bär mig faktiskt..
Me de löser sig med all säkerhet :)

Nu ska jag hitta en tjocktröja.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0