Sparris fick vuxenpoäng innan mig

Nu är jag hemma hos Sparris i hennes (mest Sonnys) lägenhet.
Hon lyckades flytta hemifrån 27nde, och jag flyttar ju inte förän 15onde så hon fick vuxenpoängen innan mig.
Men de e chill asså, tycker att jag vann iallafall ^^

Idag ser dagen ut så att jag ska följa med Sparris och handla lite senare.
Kanske träffa Nicke som kom hem från Örebro imorse.
Och kanske träffa N ikväll oxå.


Det är SVIIINIGT kallt ute och ja gillare INTE.



Operation på fredag, men träffa natta-älsk på torsdag(?)
Kyrkis oxå, så ja kan chilla ner och inte hetsa upp mig för operationen.
Någon som har opererat bort halsmandlarna så jag kan få lite tips, förvarningar & så kanske.

Pusspuss






ps. älskar min sis

Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

Ja har opererat bort halsmandlarna=) E inte så farligt faktist, men du kommer ha ont efteråt.. Men svalka med is och kalla drycker, eller glass=)Kram

2009-09-29 @ 21:43:27
URL: http://mirandasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Angelica

saknar dig med, sis



älskar dig :)

2009-09-30 @ 21:15:38
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0