Söndagmyyyys

Nu sitter jag i mitt rum och har precis redigerat klart bilderna från både Melinas fotografering, och fotograferingen jag hade igår med Miranda, Elin & Björn. Så det är bara att gå in på min fotoblogg sen och titta där ;D

Hursomhelst har jag fått skriva upp en budget-lista idag.
För JAAA!!!!!!!!!!!!

Jag flyttar hemifrån i Oktober, och nej jag ska inte bo ensam.
Troligtvis blir jag sambo med Calle :)
Jennifer och jag skulle bo tillsammans först, men hon har lite annat att koncentrera sig på just nu. Och det är fullt förståeligt..  DU KOMMER SÄKERT VA MASSOR HOS MIG SEN ÄNDÅ HJÄRTAT <3

Men ja, jag blir alltså Nynäsbo snart..
Och jag skiter i vad ni säger, Nynäs är fint.
De kanske tar lite längre tid, men de är värt.
Ska bli skönt att slippa denhär hålan och inta en annan ett tag =D

Det jag behöver fixa innan jag ska flytta är typ :

- Rensa kläder, någon som är intresserad av att ta över mina överblivna kläder ?
- Städa ur rummet TOTAALT
- Bestämma vad som ska med och vad som ska slängas
- Spaaara pengaaaar !!!!!!!!!!


(bara för att jag har sjukt nice mage här, och att jag inte kommer bo i dethär rummet länge till)

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: angelica

ska ni bo två st i en 1a!? :P

2009-09-14 @ 12:03:51
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0