Slut på deppandet.

De funkar inte att deppa ner sig.
Klart de är jobbigt men de är inget som blir bättre av att deppa..
Idag har jag iallafall typ, inte gjort ngt speciellt.. Legat i sängen, duschat, suttit vid datorn.
Ska snart slå på Män som hatar kvinnor med täcke i soffan hihi.

Mysmys :)

Sen ikväll blir de kanske lite fest, vi får se :)

Glömde lägga till att jag ätit lasagne idag haha.
Viktigt viktigt !! Har fasiken ätit dåligt de två senaste dagarna.
SKÄRPNING !
Ska börja äta ordentligt och börja träna är de tänkt hihi.

Imorgon ska jag fota Nancy, hennes kille & deras motorcykel iallafall.
Det ska bli kul tycker jag.

Men nu ska jag sätta på en film.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0