Sjuk tjej - Åååånej

Hejhej :)

Har suttit inne nu sen typ 5-tiden..
Har typ dunderförkylning och hostar och nyser som en gris..
Självklart ska jag aldrig få vara frisk och ska alltid få dundersjukor.
Men men, de är inte sådär otroligt ofta jag blir sjuk så ja.

Hursomhelst, idag va jag ute och fotade Melina.
Men jag har inte min bärbara dator just nu, och jag vill inte redigera bilderna med ett annat program.. För de kommer liksom, inte bli samma som på bilderna jag tagit innan.
Känns konstigt att byta redigeringsprogram liksom..
Men några bilder kanske ja petar lite på.

Känner mig brutalt ensam om kvällarna numera.
Alla går i skolan och jobbar, och jag är ledig tis-tors..
Dessutom ska jag jobba fredag & lördag i helgen.
Så de blir nog inget direkt umgänge då heller :(

Men nu ska jag ner och värma lite mjölk med honung och äta något gott till.
Har lite kakor brevid sängen ^^ Hihi tjockis-maria <3


Jennifer jag hoppas verkligen att det blir som vi vill.
Det skulle vara så OTROLIGT perfekt.
Och jag vet att de skulle funka så bra mellan oss.
Så de är bara att hålla tummarna, hålla hååårt !!
Jag älskar dig tjejen <3


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh jag håller också tummarna jätte hårt och hoppas jätte mycket och jag älskar ju dig också tjene! du och jag ju :) <3

2009-09-09 @ 09:40:50
Postat av: Maria

Det måste bli så, det bara måste..

Kommer bli skitledsen annars haha.. På ALLVAR :'(

<3<3<3<3<3<3

2009-09-09 @ 17:00:47
URL: http://marianordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0