Nedräkningen är härmed startad!

Sådära ja, då är inflyttningsdatum klart.
Det blir den 15onde Oktober, inte ens en månad kvar !!!!!!


Vi va ju iallafall i lägenheten igår, jag, calle, mamma & pappa.
Så vi tittade hur allt såg ut, kollade in tvättstuga, solarium, hobbyrum, tvättstuga, cykelrum, matförråd(?), förråd.. You name it, de finns i vårt hus typ ;)
Köket är grymt stort tycker jag haha, de är större än mitt kök här hemma i villan.
Men de är ju nice ?
Badrummet är, YES badkar !! <3 Men jag når knappt upp till badrumsspegeln.. Suck.
Hallen, där våra garderober står, ( jag paxade den största, calle fick den minsta ^^ ) är hyffsat stor oxå.

Men de "viktigaste":
Sovrum/vardagsrum!!
Det är undefär som en rektangel.. Ingång i ena hörnet, och balkong i andra typ..
Jätteduktiga Maria försöker förklara haha.

Nej men de blir typ ena sidan av rummet, kommer vara sovrum..
För att i mitten av rummet blir det någon slags rumsavskiljare..

Fast de blir typ i form av en "gardin".. Ett tygstycke på en vajer från ena väggen till den andra, kortsidan alltså.
Förhoppningsvis blir det riktigt bra.. Det tror och hoppas jag iallafall :)
Hursomhelst, de mest negativa nu är väl att ;
Tapeterna är gula, med en blå list i taket...
Balkongen är typ nära marken, buhu någon kommer klättra in..
Frysen är megaliten, de får plats KANSKE en B&J på höjden, och kanske pyttipanna på längden.
Inte ens på skoj, den ÄR så liten.


Men nu kommer vi väl till de mest aktuella i dagsläget.
Det som ska med till lägenheten.
HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA FÅ MED MIG ALLA KLÄDER ?
Jo Maria, du kommer inte kunna ta med dig alla kläder. Det blir till & sälja eller slänga.
Alltså ropa till om ni vill hjälpa mig bli av med skit..
Nästa vecka börjar jag rensa, och de är inte liksom skitkläder, utan de är de som inte kan följa med.
BUHUUU !!!!


Ångest typ..

Men nu är det dags för mig att sova en timme, ska gå upp klockan 10 och duscha och greja, jobbar idag såklart.
Sen ska Mylove fota mig, hihi<3

Tack för att ni läser min oerhört intressanta blogg ^
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0