Nedbäddad i sängen <3

Haha, har två bloggar numera, så de blir liksom..
Dubbel uppdatering.. Visst gillar nire ;)

Tror inte att de är mer än typ 4 "trogna" läsare, men de skiter jag i.
Den andra hittar ni på www.mlinnea.bubbleroom.se
Kanske har skrivit det innan?

Ärs, whatever..
Kom på att jag har ju 3 bloggar.. Fotobloggen oxå?

Ikväll blir de nog bara till & ta de lugnt faktiskt.
Skulle vara perfekt med naturgodis och chai, men de finns ju inte en chans på jorden att jag får de..
-.-

Har förövrigt glapp i min mobil, det går knappt att ladda.
Måste köpa en ny, bortskämda Maria som betalar allt själv ja.
Nästan allt.

Synd om mig, ja-aaa !!

Nu ska jag se 2 and ½ men.. Med lite rostade mackor med kanskeeeee.....
Sylt eller ost?
Vi får se.

PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0