Lördag ja.

Hejhej :)
Igår va en ganska intressant dag/kväll faktiskt :)

Det började med att jag va hemma och chillade gaaalet haha, sen drog jag och Nicke upp till centrum och köpte lite öl. Sen åkte jag till jobbet och jobbade mellan 18-22 ( drömtider, eller ? )
Det va dessutom en ny tjej på jobbet, så hon frågade mig om jag ville med henne och hennes kompisar ut.
Så ja drog med henne till en förfest på Gärdet, kände inte NÅGON! :P
Men de va kul med nya människor..

Sen skulle vi dra till Grodan, men jag pallade inte betala inträde, så jag smög till tunnelbanan när ingen såg ;)
Så åkte jag hem :)


Idag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut faktiskt.. Hoppas på lite action ikväll. Träffa människor typ.
Men först ska jag käka potatisbullar <3
Hör av er om ni har något kul ikväll hihi.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0