Internetshopping

Dagen har spenderats i soffan framför tvn. Har sovit lite fram och tillbaka men vid 5-6 vaknade jag ordentligt.
Gjorde iordning lite mat, faktiskt potatis och köttbullar.
Mamma & pappa gjorde någon gryta, men jag får ju inte äta redningen så jag gjorde egen mat ist.

Gårdagen va kul, de va bra musik, rolig stämning och braaa människor här <3
Honky tonk, huvud axlar knä och tå, en kulen natt.. You name it, vi körde det.
Tillochmed Tigerjakt med Mora träsk =D
Sen däckade älsko haha, låter bli att nämna hennes namn ;)
MEN DU VET ATT JA BAH ÄLSKAREJ
Sen somnade vi en efter en typ..

Städa lite på morgonen, och hamnade sen där jag beskriver längst upp i inlägget ;D

Nu sitter jag och mamma och kollar på Mamma mia! på canal+ comedy, älskar filmen.
Och mamma..

Samtidigt har jag för första gången shoppat över internet, haha..
Tuff tjej, eller ?

Hursomhelst blev det två linnen.

Köpte ett svart (Det på bilden) och ett vitt linne. (Exakt likadant fast motsatta färger)
Så vad tycks ? Lite gulligt tycker jag :)

Släng in lite kommentarer vettja, tunt om de på senaste tiden alltså.
Pusspuss :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Har ett likadant :) Dock aldrig använt det än..

Kram

2009-09-23 @ 21:49:35
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0