Förlåt för tråkiga och korta inlägg asså.

Alltså de känns så tråkigt när man faktiskt har minst 30 besökare varje dag, och uppdaterar asdåligt.
Liksom förstår ju kanske inte varför men om ni finner det intressant att läsa om mitt liv, så borde jag väl ändå vara bättre på uppdateringar haha.

Förlåt ^^ Men har ju ett annat liv oxå ;D

Idag är jag lite seg, men snart så blir de bättre.
Ska ut i de fins höstvädret ^moahaha :)

När jag kom hem idag va hallen FYLLD av flyttlådor..

YEAY ME.. Ska snart flytta jue..
Men iövermorgon är det de värsta, operation och grejer.
Hoppas det går bra, de lär de göra. Det MÅSTE de göra.

Kanske har en fotografering på lördag om jag orkar..
Kanske inte mår så bra då men vi får se.



Imorgon blir det nog till att stäffa STALKER-SEAN ;D Nej, inte stalker.. Han är snäll pojke..
Men somsagt de blir om ja hinner.
Måste hämta medeciner och shit för operationen.
Packa ner det som går att packas ner redan nu.
Träffa Natta, VIKTIGT!

Det finns tid om man vill ha tid.

Nu ska jag hursomhelst göra mig iordning litegrann.
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0