Backstreet boys.

Jag har varit, är, och kommer nog alltid vara förtjust i dessa två pojkband; Backstreet boys och Westlife.
Men just nu handlar det om :


( Nu är de väl minus någon, haha vet inte vem.. )

Sitter och lyssnar på nya skivan just nu..
Någon annan som hört den kanske?
Den är brutalt annrlunda från deras gamla, men ändå inte..
Vet inte om de är Nick's gamla röst som låter precis som för 8-9 år sen, eller om de är musikstilen.
Jag satsar mer på att de är Nick's röst iof..
De kaan iof vara de blaskiga texterna, men ja jag vet inte.. Är dessutom sjukt ofokuserad haha..
Kollar tv, lyssnar backstreet, skriver blogginlägg och fixar med min farmville (<3)


Jag saknar..

Patricia, lukten av pannkakor, dendär längtan, min bror, att vara riktigt lyckligt kär, de varma sommardagarna, tiden när man precis började träffa killar med sina tjejkompisar, att ha en tid att komma hem på kvällarna, KVÄLLARNA MAN HÄNGDE UTOMHUS MED STORA GÄNG HAHA, första fyllan <3.





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0