Waste waste waste !!

Haha, jaa.. Vad har Maria gjort idag?

Jag har spenderat ungefär HELA dagen i min säng.
Jag har varit uppe och ätit, kissat och lämnat Mattes mobil, kanske totalt 30 min.
Resten av tiden har ja verkligen bara legat i sängen med datorn.

WASTE =P


Just nu sitter jag och pratar lite med Fredrik på msn, och smsar med Christofer..
Känns inte som att de finns något bra att skriva om nu..
Så jag ska gå ner och göra något att stoppa i magen faktiskt :)



MEEEN !!! Imorgon ska jag skriva blankett för att byta namn :)

Pusspusspusspuss M'Linnéa

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Vaaa, vad ska du heta ?? :) puss<3

2009-05-20 @ 14:13:36
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0