Söndagstankar..

Så då va de söndag igen.. Helgen har varit så jääävla fullspäckad..
Torsdag - Studentskivan
Fredag - Bakisdag med Titti
Lördag - Kryssning

Ska lägga upp massor med bilder.. Men just nu orkar jag inte ^
Känns fortfarande typ som att jag är nere på botten med mitt liv.
Men de rör sig sakta men säkert.. Man måste bara orka ta sig tid att lösa vissa saker..

Idag har jag ätit pannkakor.

Jag har dessutom streptokocker, och är förkyld, så jag har tappat rösten.
Kan typ inte snacka alls, låter som en liten pojke som just kommit in i målbrottet haha..
Men de är sweet ;)

Nu ska jag titta mer på filmen. " Min brors flickvän "

Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0