Lördag

Hejhej, okej nu va de sådär jättelänge sen igen.. Jag vet, dålig Maria.

Men hursomhelst, tänkte bara skriva lite om vad som har gjorts de senaste dagarna! :)
Onsdag : Vi hade rep, sen åkte jag och jobbade och fick reda på att jag inte behövde jobba egentligen, men det gjorde jag ändå och sålde provision, faktiskt! :)
Torsdag : Dagen började med att jag vaknade halv 6, gick ner och pratade lite med mamma, gjorde mig iordning vid tio över 6, sen åkte jag och jobbade. Sen va de skola och mösspåtagning, och efter det drog vi till Olaerys, sen hade jag typ fest hemma, mysigt faktiskt , även om de blev grymt sent<3
Fredag : Jag  & Titti slöade hela dagen, men sen kom Mia & Tess förbi, drack lite öl och sjöng. Sen sov jag hos Christoffer :)
Lördag : Åkte hem från Christoffer vid 12 tiden tror jag, och sen kom Tess över & vi bakade muffinstårta :), men nu är jag ensam.. Så vi får se vad kvällen bjuder på.. Jobbar imorgon så ska typ bara vara hemma..


Värt att lyssna på : Miley Cyrus - The climb.


Förövrigt så har jag en hemlighet :) faktiskt..
Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0