Ganska ovärt..

Jag har typ kommit på att de är grymt mkt jag gör och hoppas på som är typ fett ovärt i själva verket.

Typ, jag struntar i skolan även fast de är så jävla dumt, vet om att de är dumt liksom? Varför inte bara lägga ner lite extra tid och få grejerna gjorda innan de är för sent? Shit liksom en timme om dagen de skadar inte!!

Jag dricker för mkt, och jag VET OM DE, men dricker ja mindre för de? Nej.... De slutar antingen med att ja inte minns något från kvällen innan eller att kontot är tomt.. Det är liksom inte ofta jag har en LYCKAD fylla.. Möjligtvis om de bara är liksom hemma chill, men de är de aldrig liksom..

Idag fick jag för mig att färga håret blont, men ja gissa vilken färg det blev? Svårt va? ORANGE.. Såååå ovärt, kommer typ inte ens få de blondt till studenten och jag tänker INTE stå där som en morot.. Faktiskt. Men ändå gjorde jag det, OVÄÄRT.

Kärlek, uäh, de finns inget värre. Okej de KAN va värt men fan de är inte värt att vänta på.. Eller alltså JOO de är de men ändå inte, jag tror att ni fattar vad jag menar hursomhelst.. Ovärt just nu iallafall..
Man blir bara besviken.. Ibland. Typ.. Eller?


Jaja, nu hart ja fått tycka synd om mig själv ett tag. Så nu ska jag och mitt jättegulliga hår gå och försöka fixa dethär >.<
Sen ska jag och Tess till Ica Maxi och köpa mer färg.. Jag går INTE till skolan såhär..


Pusspuss M'Linnéa


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

maria, införskaffa dig ett bra silver shampoo.. tar bort dem gula pigmenterna och gör det blont <3

2009-05-17 @ 18:09:10
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack emma, jo jag åkte till maxi och köpte ljus askblond färg och de blev mycket bättre. ska försöka slinga de ljusare, har haft två blekningar och en färg i nu idag så ja de blir nog bättre med slingor.

tack för tipset !! <3

2009-05-17 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0