Torsdag, innan studenten.

Idag är det torsdag, dagen innan studenten..
Det känns småpirrigt i magen men ändå helt okej, typ som att fylla år faktiskt.

Jag och Titti har handlat jordgubbar idag som vi ska äta imorgon på champagnefrukosten, mysmys MYS !
Det kommer ungefär 12 av våra 16 älskade klasskamrater och shit va vi ska skratta och gråta tillsammans.
Det är sjukt att vi lyckats komma varandra så nära, liksom kolla på andra klasser. Det finns folk som inte ens snackat med varandra men vi alla nästan har ändå haft minst EN konversation.
Jag vill tycka att jag varit en faktiskt hyffsad klasskamrat genom åren. Hihi :)

På tal om ingenting va jag och Titti ute i regnet idag oxå, vi gick till maxi iklädda riktiga regnkläder och stövlisar. Sen mötte vi upp Nicke och Patrick så följde dom med till maxi liksom. Och vi gick och citerade Kjell-repliker hela vägen typ.. " NU SITTER DU!!! " Hihi love you <3

Sen nu sitter jag och titti hos mig vid varsin dator, snart är det tv-dags och senare kommer Jimmypimmy och joinar oss under natten.
Dessutom kommer bror hem senare ikväll.. Har saknat han lite minsann..

Nu är det dags att avrunda.
I love Titti <3

Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaaw!!! fattaru att dte är imorgon det skeeer!? :O älskar dig verkligen maria nordahl!<3

2009-06-04 @ 21:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0