Start of something new.

Sådära ja, en helt ny dag med helt nya tankar.

Okej det är lite småjobbigt hit och dit just nu men de blir inte bättre av att bara sitta och titta på.. Ibland får man faktiskt göra lite själv :)

Idag ska jag åka och jobba 12-19, sen ska Fanny klippa till mitt trollhår haha.
Imorgon bär det av till läkaren för att kolla in mina halsmandlar.
Tisdag börjar med att umgås lite med mina kära kottar i kyrkan och sen ska jag åka och jobba på kvällen.

Men för att komma till det viktiga.

Alkohol är från och med nu ett big no no.
Regelbundna måltider är big yes yes.¨
Tänka innan jag talar kan vara bra att tänka på.
Uppskatta de människor som förtjänar att uppskattas.
Red ut vilka som verkligen är riktiga vänner och inte.
Jobba, jobba, jobba, jobba = pengar = flytta hemifrån.
...

Det kommer komma mer känner jag. Men det är en himla bra start :)
Det är nästan så att jag KANSKE tänker äta frukost om dethär jättemysiga täcket bara tänker släppa mig hihi ^^

Ska iallafall sluta skriva nu :)
Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0