Tenta vakt

Heje, sitter på universitetet just nu.

Jobbade ju igår, så ja va väl hemma runt kanske... 10?
Sen va ja uppe till lite över 12, vaknade vid 3, och sen halv 8 av att klockan INTE ringt.
Hatar nya telefoner.. Men fan man får lära sig.

De har jag btw inte skrivit, men min mobil gick totaaalt emot mig igår och valde att gå sönder innan ja gick hemifrån.
Och så bråttom som ja hade orkade jag inte kolla in i problemet direkt.
Den stannade liks vid dethär i början " sony ericsson ".. Sen blev den asaaaavaaarm, då tog ja ut batteriet.
Och sen startade den inte alls.

Först vid halv 4-4 kunde jag börja höra av mig till folk igen.
Då hade jag lyckats få tag i en ny telefon.

För tidig julklapp, men ack så nödvändigt.

En rosa jäkel blev det.
Orkade inte bry mig om färg, ville bara ha en ny..
Sprang som en jävla galning i gallerian, för ja skulle ju jobba.
Hade typ 30 min på mig att komma från Universitetet, till centralen & tillbaka.
Men jag klarade mig hyffsat bra faktiskt.

Hursomhelst då, sitter på tenta nu oxå.
Är stöööööööört trött och har typ somnat 3-4 gr haha.. Nickar till liksom.

Har två studenter men inne hos den andra finns inge bord så ja sitter kvar här.
Ska gå in och kolla lite sen tänkte jag.

Men de blir så segt att bara sitta på en stol.

Nu ska ja titta in hos henne iallafall..
KANSKE hör av mig sen :)
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0