Hemma i nynäshamn

Hejhej, nu sitter jag i soffan och kollar runt lite på internet.
Har självklart varit hemma hos Robban sen jag vet inte när,
och där finns de inget internet så har väl typ varit inne på mobilen och skrivit då och då.
Men nu är jag hemma och då måste jag ju passa på att skriva lite hihi.

Robban har redan gått och lagt sig, han vågar inte sova själv så han följde med mig hem ;) Höhö.
Och snart kommer Tesspess hem..
Det ser ut som BAJS i lägenheten och jag håller på att tvätta lakan i badkaret.
Grymt mysigt.. Eller ?

Nu snarkar btw Robban

Imorgon ska jag göra ungefär dethär:

- Tvätta lite handdukar
- Klippa håret hos FANNY <3 vid halv 1
- Sitta tentavakt på en stor tenta (uääh, hoppas de går bra) kvart över 3 till 9
- Åka hem till Robbanbobban och dricka lite vin och se en film kanske?

Eftersom att dom inte har något internet skriver jag hur helgen ser ut oxå ;D
För jag vet att alla är GRYMT intresserade av det.. Elleeeer?

Lördag :
- Jobba halv 9 - 4
- Åka hem och dricka lite med tjejerna <3 (tess&maria)
- Fääästaaaa....? Elleeeeeer =D

Söndag :
- Antagligen ta hand om bakisrobban<3
- Åka hem och ta itu med lägenheten på allvar haha
- Ej planerat mer......

Satteee de e nice.

Nu ska jag släcka ner lite och sätta på tv:n.


Godnatt och pussar och kramar vettja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0