Finbesök

Hej hej & godmorgon.

Sitter hemma hos Robban nu, men ska faktiskt hem idag.
YEAH!
Eftersom han åkt till Göteborg kanske de inte är så kul att vara här haha.
Dessutom får jag FINBESÖK idag.
Kära Emma & Elin kommer och sover hos mig, mysmys <3

Firade hursomhelst julafton hemma hos Robbans familj.
Det va jättemysigt faktiskt.
Tillochmed jag fick lite presenter ;) Så går det när man varit snäll ^
Sen drog vi ut på kvällen, fail på Ollan men ja.. Vad väntar man sig egentligen.

Igår va jag, Robban & mamma hos mormor, åt lite god mat & fikade.
Så fick jag handdukar i julklapp. Alltid bra!

Imorgon ska jag lämna in min mobil, viktigt viktigt!!!

Men nu ska jag lyssna lite musik och kolla internet.
Yeay, life på mig.

PUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0