Dan före dan före dopparedan.. Eller ?


Har aldrig riktigt fattat när dendär dan före dan är, men jag TROR de är idag..
Eller är jag helt ute och cyklar?

Jaja, hursomhelst. Har fått kritik av kära familjen att jag inte uppdaterar bloggen haha..
Men de ska bli ändring om ni saknar de så himla mycket (A).
Har ju faktiskt JOBBAT och stått i den senaste veckan och sådär, så de får duga som bortförklaring tycker jag ^^.

Idag ska jag vara hemma, måste städa.. HOS ROBBAN.
Ska tvätta lite och fixa hans rum, dessutom måste jag hitta ett kvitto som jag tappat bort.
Det är typ SJUKT viktigt.. Men ja, som vanligt kan inte jag hålla reda på viktiga grejer..

Mina närmast kommande dagar kommer se ut ungefär såhär :

Idag - Städa hos Robban, tvätta lite, mysa när han kommer hem, åka till Nynäs och städa där, "julbaka" muffins med Tess, sova hemma med kombo i lägenheten.
Imorgon - Julstäda klart så de blir asfint, packa ihop lite grejer, åka och julhandla det absolut sista, åka hem till mamma & pappa för att träffa bror <3, sova kvar där.
JULAFTON - Förmiddags"firande" med familjen, sen kommer Robban och ska fika, åka hem till familjen Kümmerling och fira jul, sen eventuellt Ollan?
Juldagen - Lär bara va hemma och ta det lugnt, de blir lätt så dagen efter jul.
Annandag jul - Döper jag ens dagarna rätt nu ? Ska iallafall på middag hos MORMOR <3

Sen blir de förhoppningsvis till & jobba lite efter allt jultrams :)

Måste nästan lägga till att jag fick världens sticka igår.
Jag och Maria va hemma hos henne, så satt vi och åt.
Då hade jag foten mot ett såntdär stöd under.
Så asgarvade vi åt något, och jag drog till med foten typ.
Fick AASONT och bölrja typ skrika haha, sen skulle ja försöka få ut stickan.
Jag fick ut ungefär 2 mm, och trodde de va klart..
Sen kunde ja inte gå på foten ordentligt.
Sen på kvälleeeen åkte vi till Robbans föräldrar för att hans syster fyllde år.
Och då hade jag asont, så dom skulle hjälpa mig få ut den.
Så de va typ 3 som höll i mig och en som pilla med nål.. :(
Jag hatar nålar.
Sen eftetr typ en timme, jag lovar.. Så fick dom ut den, den hade stuckit RAKT in, och va typ 4 mm lång..
Och nu känns de typ ingenting i foten hihi ^^.


Nu ska jag börja tvätta lite och dona.
Så jag skriver senare kanske :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0