Blä för tidiga dagar

Ligger i sängen, robban och gänget har just dragit till jobbet en efter en . Vaknade väl vik kvart i 5, varit vaken sen dess . Skulle aldrig klara av att gå upp och gå och jobba såhär tidigt på morgonen . Tur att de finns andra som gör de haha . Imorgon ska jag iallafall med robban till doktorn , sen ska jag på arbetsintervju :) säger inget förän jag vet om jag får de eller inte hahahaha , fredag - lördag jobbar jag oxå .. Så de blir LITE viktigheter gjorda nu i början av månaden . Sökte lite jobb i förrgår så hoppas fortfarande på svar . Men de verkar ju vara för mycket begärt . Hur som helst , nu ska jag gå och dricka te . Robban, jag tycker om dig massormassor !!

Kommentarer
Postat av: teres

mohaha, jag låg och sov rummet brevid ;) Fan va skönt de var!

2009-12-02 @ 23:10:34
URL: http://teresandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0