Äntligen lugn och ro

Nu har Emma & Elin & Jennifer åkt.

Haha, det har varit ganska krävande 24 timmar kan jag lova.
Men vi har gjort en del tycker jag, så kul har vi iallafall haft.

Jag och Jennifer sov i soffan, tillsammans, skavfötters.. Aj ?
Ont i ryggen typ, men sånt man får ta när man lånar ut sängen.

Vi har iallafall tvättat maaassor idag, så de är skönt.
Ska bädda rent och greja snart.
Men först smälta maten..

Vet inte huuur länge sen de va jag satt ensam i lägenheten.
De är typ stört tomt och ensamt..
Jag gillar inte Nynäshamn riktigt.. Det är liksom, föör ensamt..
Antar att de är en annan sak om man känner folk, men är ju inte direkt sugen på att gå över till grannen och spela monopol.....

Är typ yngst i huset, så ja.. Vi skiter i det helt enkelt.

Fick en diskmaskin idag! Men måste köpa något annat munstycke till vattenkranen så att de matchar.
Så de blir helt enkelt till att handdiska någon vecka till iallafall.
Men den e fin, en liten som står på diskbnken liksom.

Dessutom är mitt batteri till telefonen dött, så jag sitter utan mobil i Nynäshamn..
Kommer typ få använta facebook som kontaktmedel ikväll.
Smått med ångest, svar ja.

Måste passa på att tacka mormor för hennes bidrag till min hyra <3

Och tack morfar för bidraget oxå :) <3
Himla tur att jag har er.



Jag saknar dig..♥ =(
Snart är det dags att hoppa in i en dusch, och förmodligen röra sig mot tåget.
Måste åka och hitta någon som har en laddare jag kan låna, eller om jag åker hem och lånar Robbans säng inatt.
Segt att åka till Haninge, sen tillbaka...

Jaja, det löser sig nog..

Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0