Torsdag

Nu är jag hemma, har varit i kungsan och sett Kadawatha. ( www.myspace.com/danielkadawatha )
I like them :)

Sen åkte jag hem och de va freakin' sviiinkallt.
Men ja kom hem iallafall tillslut, och då ställde jag mig och skulle göra muffins.
Och vad är inte mer klockrent än när man inte har muffinsformar och är i mitten av receptet.
Jaaa, jag löste det genom att ta ungsformar och göra ngn slags kaka av det haha..
Men de smakade helt okej efter omständigheterna iallafall.


Remember "the hemlis"?
YEAAAAAH, nä okej tänker fortfarande inte avslöja.
Men de är ännu mer happiiii nu..
Hihihihihihihi rosa moln och blåa elefanter <3
Jag är mupp jag vet, men jag är söt mupp.

Ikväll kommer det hursomhelst inte hända mycket alls.
Ska väl titta på någon film som vanligt.
Har lyckats ( på både gott och ont ) vända på dygnet på något skumt sätt så att vid 11tiden på kvällen är jag i stort sätt helt utslagen och sjuuuukt trött.. Så om jag inte gör något speciellt så går jag liksom och lägger mig då.
Så vaknar jag vid 8-9 morgonen efter och är jättepigg.. So far so good.
Men ja, sen vid 13.00 tiden är jag helt slut igen och måste liksom... Vadå sova LUNCH eller ?
Jaa jag vet inte, men de går väl över.. Vet inte var de kommer ifrån.

Btw, sa upp mig häromdagen.. Väntar på svar från Shell-macken.
Men vi får se.. Annars är det bara att leta vidare.
Måste få vara lite ledig oxå känner jag.

Nu är det slut på detta inlägg..
Måååste bara säga att jag haft besöksrekord idag ;D
Lägger upp siffrorna imorgon ^^

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0