Sömnlös ? Svar ja.

jaa.. fick ett samtal av en pratglad trollbebis inatt. ungefär 03.36 för att vara exakt.
och ja jag har inte kunnat sova sen dess.
kollade nyss klart på gossip girl season 2.
grät floder på sista avsnittet, buhu <3
längtar tills season 3 kommeeeer!!

jag saknar dig som fan.
längtar så sjukt mycket tills jag får hålla dig i mina armar igen.
det finns inga ord som kan beskriva.

jag är kär, finns det mycket mer att säga?

ligger och lyssnar på Bonnie Raitt - Storm warning.
många minnen. både bra och dåliga kommer upp.
är så sjukt tankspridd. tankarna flyger åt alla håll och kanter.
jävla gossipgirl haha. mååste se season 3 nu.


jag vill skriva sjuuukt mycket men de kommer inte ut något.
skulle kunna skriva av mig bara, men jag vet inte.
känns som att det är lite hemlis och osäkerhet som stoppar mig på den punkten.
tänkte hursomhelst "vakna" vid 10.. så ja, jag kommer ju hinna sova en liten stund till om jag får för mig det senare.

mamma & pappa kommer hem idaag oxå då.
dom har varit ute med båten.
vet inte varför men gillar inte att åka båt, så den har dom fått för sig själva.

men nu ska jag leka på farmville hihi.
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0