Godmorgoooon

Hoho :)

Idag är det onsdag, och jag har nyss vaknat.
Känns skönt att jag vaknar av att telefonen ringer, och gissa vem de va?

- Hej jag heter Felix och ringer från Bredbandsbolaget!

Telefonförsäljare i all ära ( bara för att jag själv är det haha ), men alltså pappa är inte och kommer nog aldrig vara hemma en onsdag-morgo vid kl 10.
Men ändå, lilla Felix kan ju faktiskt inte bestämma vilka tider han jobbar.. Hihihi.

Idag ska ja väl iallafall försöka städa lite, tvätta lite kläder & sen dra och jobba.
Har ingen aning om alls vad jag ska göra efter jobbet men som alltid så dyker det nog upp någpt.

Btw, grattis till mig. Jag har ingen huvudvärk längre =D<3

Nu är det dags för kanske en macka med........ Ja okej jag vet inte vad som finns.. Ska kolla lite.
Men frukost iallafall haha.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kj

Frågor hm.. Hur går det med kärlekslivet? händer resten av den lilla sommaren vi har kvar? Fan va segt det var att hitta på frågor.. :P haha. Keep it up!

2009-08-05 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0