Godmorgon Nybro!

Nu är det morgon igen och jag är osäker på om jag någonsin sovit så dåligt.
Har vridit och vänt och hört mamma & pappa som snarkar som FAN 3 meter bort.
Har fått sms efter sms vibrerande under kudden, fått ett samtal runt kl 3-4.
Vaknade alltså minst 59 gånger inatt, men vid tio i 8 bestämde jag mig för att gå upp.

Jag & mamma gick ner till frukosten där pappa redan satt och åt.
Så blev det bröd med ost och skinka med ägg vid sidan om. Mums!

Snart ( om typ två timmar ) ska vi gå ner mot det såkallade "centrumet" i Nybro.
Ska inte vara hos faster förän 1-12 så vi har lite tid innan liksom.
Vi va nere igår och smygkollade lite hur de såg ut och med tanke på att jag är sugen på SHOPPING så ser det INTE lovande ut..   >.<
Men det är bara tacka och bocka för det som bjuds.

Just nu hursomhelst, ligger mamma i sin säng och läser en bok, pappa lyssnar på en ljudbok & jag sitter och bloggar lite. Lugn och fin morgon.
Ska nog försöka sova en liten stund till.

Som svar på kommentarerna jag fick igår :

Celina : Du behöver inte ens säga tack <3
KJ : Den som är "okänd" vet om det. Definitivt.
Ellinor : Det är nog mer skrattretande än kul tror jag..

Kan bara informera om att min statistik på besökare har ökat en del ;)
TACK <3

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kj

Hehe okej. Kille eller Tjej? på den så kallade okända personen

2009-08-01 @ 14:05:00
Postat av: Kj

okänd kille eller tjej?

2009-08-01 @ 14:33:35
Postat av: Bobby

Mycket prat om denne "okända" personen.. vem är hon/han igentligen ?

2009-08-01 @ 16:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0