Godmorgon augusti.

Sista dagen i Augusti, sista dagen som mitt busskort gäller.
Kul kul kul, har inget busskort och jobbar imorgon. Glad tjej?
NEJ..

Har fan inte ens råd hahaha, och det suger. Bortskämd som jag är så brukar jag ju få busskort av mamma, men vet inte riktigt nu när jag får egen lön och sådär. Iof har jag inte fått någon lön av nya jobbet, men ja.. Ändå liksom.


Igår köpte jag hursomhelst en kalender, duktig tjej.
Så nu är jag lite mer uppdaterad på mitt eget liv typ haha... >.<
Har ju ingen koll alls i vanliga fall. Igår visste jag inte ens om de va måndag eller torsdag typ.
Och då va de liksom söndag.......?

Men men, nu ska jag sluta skriva.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0