Godmooooorgoooon

Hej och godmorgon.

Idag är en såndär dag som jag egentligen har rätt mkt att göra.
Så vi ska se här nu..

  • Kl. 10.00 är det ungdomsmottagningen som gäller. ( Alltid lika kul att vara där ^^, så steeel stämning hihihi )
  • Efter det ska jag väl hem och ta det lugnt ett tag, dra i en tvättmaskin kanske.
  • Kl. 16.00 så ska jag till Shell i Trollbäcken och söka jobb ( Tack Spån!! )
  • Kl. 17.30 börjar mitt andra jobb, får dock se om ja ska jobba. Ska iallafall in dit.
  • SEN SKA JAG HEM OCH SOVA <3

Hursomhelst, igår körde jag en Maria.
Lyckades få typ öroninflammation & hörselgångsinflamation...
Av att bada........ ?

Jag fattar typ inte hur de kunde varit såå allvarligt. Jag trodde fan de va typ en vaxpropp eller något.
Men ja, idag gör det iallafall inte ont ( Ännu ) men jag hör dåligt..
Vilket får mig att minnas att jag faktiskt ska hämta medecin idag oxå.
Pencillin & örondroppar i 5 respektive 4 dagar.

I just love to be me sometimes ^^

Men nu är det väl dags att gå upp, ( egentligen inte alls ) och göra lite nytta.
Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0