Galen kväll

Okej, åkte in till stan vid 12 för att se när Johan battlade i kungsan på ung 08.
Sen när det var över åkte jag förbi mamis jobb och hämtade min kamera.
Sen åkte vi tillbaka för att se battlefinalen där en stor svart man vann.. Hihi rim ^^

Senare gick vi till Victoria och tog en öl och snart var de dags för Moe att spela.
Det va asbra och kommer lägga upp lite filmer till youtube som ja länkar till :)

Sen iallafall skulle jag och Stoffe åka till Söderhof, och jag vet inte varför men ja fick för mig att vi skulle gå av i Skanstull så vi åkte och åkte, och vipps så OOOJ så va vi vid Gullmarsplan.
Så vi fick helt enkelt åka tillbaka..

Väl där så träffade jag Nicke & Philip, två gamla vänner.
Så vi snackade lite och sen bestämde vi att ja skulle med dom vidare för att slippa åka ensam hem.
Sagt och gjort.
Bara de att de tog ungefär 1½ timme innan vi ens hamnade på en buss hem efter vi gick från 54an.
DET SÖG.
Vi fick gå från medis till skanstull och jag hade sjuuukt ont i benen.
Men jag va iallafall i stan från ca. 12.00 - 02.50....
En ganska lång stund.

Nu sitter jag iof i min säng  ( <3 ) och ska snart dra på lite Gossip girl hihi..
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0