FREDAG!!

Godmorgon!

Min andra tidiga morgon, fyfarao egentligen. Men de är ju skönt att man inte sover bort hela dagen!
Om det är någon annan som varit uppe denhär tiden på morgonen på en vardag så vet ni nog oxå att de mesta som går på tv är nyheter, tv-shop & barnprogram.
Och JA jag erkänner, jag sitter och kollar Musses Klubbhus <3
Haha, jag älskar de!!! Märkte nyss att jag kan tiptopsången hahaha. Men vafan, barnprogram is the shit <3

Idag är det en del grejer jag ska hinna med, suck.
Jag har precis slängt in en grå-tvätt

  • Jag har precis slängt in en grå-tvätt
  • Ska tvätta en orangerosa tvätt
  • Kanske träffa Patricia & Angelica och fota lite
  • Bada & Sola
  • Träffa Edith
  • UMGÅS MED OLDTIME-bästisar hihi <3

Nu är det förövrigt ett nytt barnprogram på tv. Brandy & Herr Morris.
Dom leker sanning eller konsekvens ^^ Hihi.

Nej men nu kanske det är dags att ta en dusch, äta frukost, fixa iordning mig, typ..?

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Kj

Låter som en skön dag kommer upp :), ehm, Så hur går det men killen du älskar men bor i ett annat land? låter ju inte bra det där.. och får man fråga när han kommer hem, är det lång eller är det snarast? ALL LYCKA TILL MED DIN KÄRLEK!!! :) Keeep it up

2009-08-07 @ 16:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0