En dag i taget.

Sådära ja.. Då va DENHÄR dagen oxå färdig.
Eller ja, egentligen inte.. Är ju tekniskt sätt någon timme och några minuter kvar.
Men ändå.

Är lite småhungrig, hatar att vara ensam hemma, och irriterad på att de gick dåligt på jobbet.
Uäääääh.

Men men , sånt får man ta. Hur ska de gå för mig när jag flyttar hemifrån en dag sen liksom?
Sover tillochmed i mammas och pappas säng ifall att en tjuv skulle komma haha..
Det är lite högt att hoppa ut från fönstret från övervåningen om något skulle hända.
Hihihi ^^

Imorgon är de iaf mys med (änsålänge) Carin & Edith <3
Länge sen vi sågs tjejor <3

Nu ska jag smyga ut i köket och laga mig någon god nattmat !!
( ja jag vet de är inte natt, men ändå.. )

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0