Då var kvällen här igen då.

Sådära ja, en till dag i mitt liv avklarad.

Ligger i mamis & papis säng nu, dom är ute med båten så jag är ensam hemma ett tag.
Kvällen har bjudit på inflyttningsfest hos Gurra även om jag inte alls varit på topp.
 Har hat världens huvudvärk och kroppen har sagt ifrån hela dagen.
Men vi har  hursomhelst spelat spel, pratat & haft kul.

Hemresan tog iof lite längre tid än jag väntat men ja, jag kom ju hem iallafall? :)

Förlåt om inläggen varit korta idag, har varit lite trött & inte mått så bra.

Tack för alla kommentarer, älskar att folk visar att de läser :)

Bara ett test ;
Om du har läst detta, snälla lägg en kommentar med vaadsomhelst.
Kritik, komplimanger, frågor, whatever :)
Lite kul med sånt tycker jag. Hihi.

Pusspuss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0