Söndag = Jobba

Nu är det Söndag och helgen börjar ta slut denhär veckan oxå. Och självklart har jag varit sjuk så ja, ingen höjdarhelg kanske.
Även om den haft sina goda stunder :)
I Fredags va jag med Niklas och vi åkte till Torö stenstrand.
På kvällen firade vi Becca <3
Lördagen va jag assjuk på och allt gick åt helvete, sen lös Titti upp dagen :)
Vi åkte hem till Stoffe på kvällen och firade honom, sen åkte jag hem runt 1 eftersom att ja ska jobba IDAG..

Matte nämnde häromveckan att ja bara typ lyssnar på 3-4 låtar och pinsamt men ärligt så är det sant, kommer på mig själv hela tiden att jag gör det :P
Men nu de senaste 2 dagarna har det bara varit 2 låtar ^^
Och då kommer de "mest pinsamma"..... Joe Jonas.. Som i Jonas Brothers..
Ja, alltså.. De är honom ja lyssnar på :P Soundtracket från Camp Rock..

Fast varför är de ens pinsamt egentligen :S OKEJ OKEJ jag och min 9åriga kusin är kära i samma skådisar, Zac Efron & Joe Jonas, och ja vi lyssnar på samma musik, High school musical soundtrack & Camp rock soundtrack..
Men jag är äldst, så jag är bättre :)

Men nu ska jag ta och röra mig till bussen, det blir en lång dag idag, men jag har lovat Fanny att ja ska orka jobba idag så då är det bara att ta sig i kragen :)

Bloggar ikväll, TACK ALLA SOM LÄSER <3
Pusspuss M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0