Så otroligt opepp..

Att en så bra dag kan sluta så dåligt.

Dagen började med att jag och Titti gick upp vid halv 10 och åkte hem och åt lite mat, gjorde oss iordning och gick ut och fotade med Tess. Har lagt upp 3 bilder där nedanför.
Solen sken och allt va verkligen på TOPP.

När vi fotat färdigt så gick vi hem igen och Titti åkte hem, jag städade rummet lite halvt och skrev ett CV.
Ska på arbetsintervju imorgon och då skulle man ha med sig det så då skrev ja de helt enkelt.

Vid kvart i 9 åkte jag och Jennifer till Ica Maxi och köpte bröd och smör, och sen åkte vi runt lite.
Vi hade verkligen astrevligt, har saknat den tjejen som in i helvete <3
Nu är jag hemma igen och på 2 sekunder gick allt från ASABRA till typ kind of dåligt ?

De kan ju iof bero på att jag sovit dåligt men känns så waste på en annars så BRA dag.
Men men, solen skiner inte på kvällen. Så vi har väl solen att skylla.

Imorgon gäller det iallafall, håll tummarna för mig.
17.15 sitter jag i en lokal och gör mitt bästa för att visa vem jag är! =)

Hittade förövrigt ett jättemysigt band idag. Joakim&Joel.
Kolla in på youtube, myspace eller spotify. Helt klart värt att lyssna på faktiskt.

Nu är det dags att hälsa på kuddarna i min säng.
Sovgott och ha en bra morgondag.

Puss M'Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0