Mitt i natten såklart.

Nu sitter jag framför datorn för sent på kvällen igen.
Jag måste verkligen gå och lägga mig tidigare..

Om datorn fortfarande är på vid denhär tiden på kvällen så finns det inte ens chans att ja kommer i säng innan typ 2-3..
Urs urs urs, men de är lugnt.. Börjar inte sådär värst tidigt imorgon faktiskt..

Annars då, ja jag har jobbat idag.. Och jag tjänade provisionen såklart..
Men en annan gjorde inte de, FANNY!!! Moahahahahahahahahahaha.
Tror inte ens hon läser här, men de gör inget.
Sålänge alla vet att jag sålde fler än Fanny så mår jag bra hihi ^ <3
Och Tess fick jobb på mitt jobb idag =D GRATTIS <3<3

Seeeen, imorgon ska jag typ titta förbi hos Nicke..
Kanske träffa Niklas, och kanske träffa Wikander..
Vi får se hur hela dagen blir, måste jobba hela helgen så kanske bara blir att ligga hemma.

Så ja, helgen ser ut som följande :

Lördag- Jobba till 7, sen ska jag hem till Maxi och han ska bjuda mig på mat :) <3
Söndag- Jobba till 7, sen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Underhåll mig gärna..


För övrigt kan jag tala om att Joe Jonas - Gotta find you, fortfarande spelas i stort sett oavbrutet i högtalarna, och ja erkänner att jag börjar tröttna på den lite smått faktiskt..


Sen va de nog inte nå mer som behöver nämnas här :)
Sovgott M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0