Måndagsnatt

Hejhej, nu va det ett tag sen jag skrev igen.
För att sammanfatta vad som hänt så har jag väl typ jobbat hela helgen.
Men lördagen bjöd på lite mer underhållning.

Jag och Maxi åkte in till stan och åt middag. Vi hamnade på Kvarnen.
Maxi är typ 7 dagar yngre än mig, och de är 23 på Kvarnen.. Jag fick visa leg men inte han.. >.<
Sen åt vi typ, Rydberg något.. Men gott va det faktiskt.
Vi köpte en flaska vin oxå, kommer inte ihåg vad den hette men de va gott som fan.
Efter det så åkte vi hem till Maxi och de kom dit trevligt folk.
Men ja skulle jobba söndagen så jag åkte hem sen.

Och idag så har jag varit i skolan, repat inför Tessies sångkonsert och typ sovit, ätit över 20 muffins och sen träffade jag Niklas.
Vi åkte till Gårdens bad och satt och pratade, det va mysmys :)
Sen åkte vi till Norrbybadet och satt och pratade där, och de va massor med grodor där.

Men nu är jag hemma igen, och imorgon är det nationellt prov och grejer så de är dags att sova.
Lägger upp bilduppdatering imorgon :)
Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0