Måndag

Hejhej!!

Idag har jag som igår och förrgår varit sjuk men de har varit bättre, och som vanligt KAN jag INTE sitta inne en hel dag så jag har varit i centrum och kollat upp min mobil, för den är typ konstig men nu funkar den.
Sen gick jag och Stoffe ner till Kulturhuset för att hälsa på Natta & Dennis, sen drog vi med oss Natta och Dennis åkte hem och sen hämtade vi även Fredrik.
Sen åkte jag, Stoffe, Natta & Fredrik och fotade lite vid Barnsjön(?), och de va väl sådär.. De va kallt som en korv typ..

Men ja, de va ändå helt okej.. Sen åkte vi hem till mig och grillade korv och spelade lite spel och sådära, satt och snackade.. Så de va en mysig dag :)
Imorgon ska jag vara hemma sista sjukdagen och städa mitt rum och plugga lite.
Sen är det jobb som gäller faktiskt!


Nu ska jag sova minsann..
Pusspuss M'Linnéa

Kommentarer
Postat av: mattias borg

bansjön heter den :P:P men annars verkar som en soft dag

2009-04-21 @ 06:18:47
URL: http://kebabbloggen.blogspot,com
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Sälja eller köpa sexleksaker?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-21 @ 06:23:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Maria Nordahl såklart

Till Mattias Borg :



Okej barn/ban.. Same shit hahaha =D <3

Ja de va en mysig dag, visste inte att du hänger på min blogg ;) Puss

2009-04-24 @ 00:26:03
URL: http://marianordahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0